בית חנינא: נערים פלסטינים יידו אבנים ונעצרו

בנצי לייזרוביץ No Comments on בית חנינא: נערים פלסטינים יידו אבנים ונעצרו

צפו בתיעוד המארב המשטרתי: כך נעצרו "בשעת מעשה" שני מפרי סדר לאחר שיידו אבנים לעבר רכבים מגשר בית חנינא בירושלים. במקרה אחר, הסתיימה חקירתו של חשוד שיידה אבנים בשכונת אבו טור וצפוי נגדו בימים הקרובים כתב האישום.

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במסגרת המאבק המתמשך של שוטרי מחוז ירושלים נגד מפרי סדר אלימים, בהם מיידי אבנים, מתבצעת כל העת פעילות יזומה, גלויה וסמויה לאיתורם ולמעצרם של חשודים בעבירות אלו.

כך היה גם בימים האחרונים בשכונת בית חנינא. בפעילות משולבת של תצפיתני מרכז השליטה מבט במחוז ירושלים יחד עם שוטרי תחנת שפט של מרחב קדם, נערכה פעילות סמויה וגלויה לאחר שהתקבלו דיווחים על אבנים שיודו מגשר לעברם של כלי רכב שנסעו בכביש בשעות אחר הצהריים.

תוך כדי פעילות משולבת זאת, זוהו במארב המשטרתי 2 חשודים על הגשר ובשלב מסוים השליך אחד מהם אבן לעבר הרכבים שתחתיו. לעברם של החשודים הוכוון כוח משטרתי שביצע במהירות את מעצרם של השניים "על חם".

החשודים, תושבי בית חנינא בני 17, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה שפט ובהמשך, הובאו בפני בימ"ש שלום להארכת מעצרם. לאחר שהשופט לא נעתר לבקשת המשטרה ובשל חומרת מעשיהם, הוחלט במשטרה על הגשת ערר על החלטתו, ובדיון שהתקיים בבימ"ש מחוזי עוד באותו היום, הוחלט כל הארכת מעצרם של החשודים לטובת מיצוי החקירה בהתאם.

play-sharp-fill

במקרה אחר, כתב אישום צפוי בימים הקרובים כנגד חשוד תושב שכונת אבו טור לאחר שהושלמה מלאכת חקירתו בתחנת עוז של מרחב קדם. החשוד נעצר על ידי המשטרה לאחר שעל פי החשד יידה אבן לעבר בית מגורים בשכונת מגוריו וגרם נזק לרכב שחנה במקום כשהאבן חדרה לתוכו, ללא נפגעים בנפש.

במסגרת חקירה שנפתחה בתחנת עוז במחוז ירושלים, כבר באותו היום נעצר החשוד כשהוא לבוש בפרטי הלבוש בהם תועד מבצע את המעשה. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרו הוארך בבית המשפט עד לתאריך 7.9.23 לטובת המשך החקירה ומיצוי הדין עמו.

משטרת ישראל תמשיך להיאבק ולפעול בנחישות נגד מפגעים, פורעי חוק אלימים ומפרי סדר שינסו לפגוע באזרחים או בכוחות הביטחון תוך סיכון שלומם, במטרה להגביר את ביטחונו של הציבור והגנה על רכושו.



0 תגובות